Dag 1 Panama City - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 1 Panama City - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 1 Panama City

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2016 | Panama, Panama-stad

Het hotel Tower House Suites is medium oké. Gister vroeg naar bed en vanmorgen om 7u ontbijt. Allemaal lekker geslapen en lange nacht kunnen maken vanwege het tijdverschil. 8u was de briefing en voorstelrondje en daarna zijn we in de 25 persoonsbus gestapt. We hebben vandaag het Panama kanaal met bijbehorend museum bezocht en de oude stad bekeken. Leuk om te zien dat de Fransen zoveel sfeer achtergelaten hebben toen ze het Panamakanaal probeerden te maken in 1870 als eerste. Lunch was in Niko's cafe, een local eetlokaal. Kip met rijst en GROENTE voor mama. Net terug in de bus begon het te hozen. Daar zullen we aan moeten wennen want het schijnt elke dag te gebeuren. Kids ff afgekoeld in zwembad en met z'n 6en gegeten in restaurant Tinajas, 1 minuut lopen van ons hotel. Veel gefrituurde mais en banaan happen, yucca pie, kip en snapper. Prima gegeten en nu om 20.30 u naar bed, wel vroeg maar nog niet helemaal gewend aan deze tijdzone én morgen 4u op want we vertrekken al om 4.45u

• 26 Juli 2016 - 01:44

GJ:

Leuk om over jullie reis te lezen en te volgen !
    Morgen ga ik naar La Croix Valmer,
    Grtz van GJ

• 26 Juli 2016 - 10:15

Vonnie:

Hey lieve Peltjes,
    Wat mooi zo'n mega sluis met super grote boten.
    Veel plezier op t volgende tripje
    Liefs vonnie

• 26 Juli 2016 - 11:31

Anneke:

Wat een gigantisch kanaal 81 km en de capaciteit met grote schepen. We reizen mee op internet. Jullie worden op deze manier heerlijk rond gereden en gezellig met een vast gezelschap. De bordjes met eten zijn goed gevuld, dus komen jullie niets te kort. Een fikse bui is even afkoeling, ook lekker. Een gezellige dag verder. Xxx A.