Dag 4 cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 4 cahuita - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 4 cahuita

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2016 | Costa Rica, Cahuita

Na ontbijtbuffet in de stromende regen naar de boot gelopen, zo'n 300m, gelukkig met poncho. Bagage ging met taxi en A2 mocht ook mee want die is zijn poncho vergeten. Alle bagage op de boot was al een dingetje, maar toen moesten wij er nog bij met z'n 25en. Een zwemvest aan was geen enkel bezwaar, het water was nogal onrustig en de golven hoog. De boot gaf goed gas, we beukten op de golven en de kapitein moest het zeil af en toe opzij doen om te kijken of we wel goed gingen, maar hij nam geen gas terug. Al met al spannend en nat maar na ruim half uur waren we op vaste land. Daar stond een busje waar wij wel in konden maar de bagage moest op het dak. Gelukkig onder een groot zeil maar eigenlijk hebben alle koffers en tassen wel een beetje natte inhoud gekregen

• 29 Juli 2016 - 13:15

Anneke:

Een dag vol avontuur. Heerlijk om zoiets ook mee te maken. De kleren drogen wel weer.op het filmpje was te zien dat het flink te keer ging. We wachten met spanning op het volgende avontuur.

• 29 Juli 2016 - 20:22

Marjon:

Leuk om jullie reactie te lezen, dankbaar publiek