Dag 6 La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 6 La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 6 La Fortuna

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2016 | Costa Rica, Fortuna

Heerlijk ontbijt gehad bij de francaise met roerei. Daarna door de regen rennen naar de bus en op weg naar La Fortune. Kids doen achterin spelletje op iphone 'half a minute', in verschillende groepjes. Volwassenen kletsen, lezen boek en zoeken foto's uit op ipad. Paar uur later hebben we koffiestop en nog paar uur later lunchstop. Lang buffet waarvan we bij bijna niks weten wat het is, maar we hebben een en ander geprobeerd. Om 16.30u aangekomen in La Fortuna hebben we eerst de was naar de wasserette gebracht, vanavond 19u klaar! Dus nog ff tijd om deze stad te bekijken en restaurant voor vanavond te zoeken. Het byzondere aan La Fortuna is dat we aan de voet van de vulkaan Arenal zitten. Lang gerekt hotel met deuren aan de balustrade met schommelstoelen, uitkijkend op Arenal. Meestal in nevelen gehuld, maar vanmiddag heel even helemaal te zien.

• 31 Juli 2016 - 01:35

GJ:

Alles weer met plezier gelezen, Grtz van GJ uit La CV
    Nu nog ff de foto's van dag 6 ? :-))

• 31 Juli 2016 - 10:53

Anneke:

De vulkaan opgezocht. Een prachtig gebied en uitzicht. Jullie gaan ook nog naar de hotsprings? Er is vast veel te zien in het regenwoud. Een hele fijne dag !! A