Dag 14 Dominical - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 14 Dominical - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 14 Dominical

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2016 | Costa Rica, Quepos

We mochten uitslapen maar wel voor 9u ontbijten. Omdat we een kamer aan de weg hebben zijn de nachten nogal luidruchtig. Daarnaast zitten we met onze kamer pal boven het casino, zo'n gokhal die vooral 's nachts veel mensen aantrekt. Gisteravond erg leuk gegeten bij een restaurant op de berg, waar we bijna allemaal wilden eten, dus de bus ging met ons mee. We hadden de combi visschotel met 4p, tonijn, snapper, langoustine, garnaal met knoflookboter. Uitslapen was dus wel lekker geweest, maar zit niet meer in ons systeem. De bus zou pas om 11u weggaan, dus we hebben een beetje rondgehangen, broodje gekocht, koffie gehaald enzo.
Na een goed half uur waren we in hotel Rio Mar in Dominical. Een erg leuk opgezet resort met steeds blokjes van 4 kamers tussen mooie planten en een heerlijk zwembad. Dus even afgekoeld en daarna naar het strand gelopen. Om 13.30 hadden de meesten van ons surfles. Tot 15.30 hebben we erg ons best gedaan om op de plank te gaan staan. A1 heeft alleen plank gehuurd, ik had een instructeur die me steeds een zet gaf, hoefde ik niet te peddelen. Best een aantal keren goed gegaan, nu aan de borrel met vermoeidheidsverschijnselen en beginnende spierpijn. We blijven makkelijk hier eten.

• 08 Augustus 2016 - 16:24

Anneke:

Een heerlijk dagje aan zee! Wel vermoeiend met die plank en dan ook nog spierpijn. Maar wel voldaan. Xxx