Dag 15 Dominical - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 15 Dominical - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 15 Dominical

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Augustus 2016 | Costa Rica, Dominical

Tot 7.30 in bed gelegen, genietend van de vogels en het geruis van de beek. Heerlijk bed en naast airco ook een fan. Bij ontbijt kwam iedereen uit zijn heerlijke holletje. Wij zijn dorpje ingelopen, kids gingen in lekker ruime zwembad zwemmen of verder slapen. Wij hebben met z'n 6en in dorpje pizza gegeten, enigszins afgepast omdat onze colones op moeten zijn want morgen gaan we naar Panama. 'S Middags hebben ze nog paar uur op een surfplank gestaan, het gaat steeds beter. Diner weer in hotel, prima keuken en veel keuze. Eef aan ORS want ze heeft steeds meer last van de hitte en minder eetlust. Gelukkig morgen hele dag in de gekoelde bus, kan ze bijkomen. Wel heel vroeg op, we gaan om 5u rijden. Dat stond niet in het programma maar de taxis gaan staken en ze blokkeren dan de Pan American Highway. Laat dat nou net de enige weg zijn die wij kunnen nemen op weg naar Panama, dus met ons vroege vertrek hopen we de stakers voor te zijn. We wachten af.

• 09 Augustus 2016 - 11:28

Anneke:

Leuk dat het met de surfplank zo goed gaat. Jammer dat we in nederland niet zulke lange golven hebben. Eef we wensen je beterschap, blijf eten en goed drinken. Het is morgen nog een hele zit een dag in de bus. Wel fijn met koeling. Xxx

• 09 Augustus 2016 - 13:16

Annek: