Dag 9 Alajuela buena vista lodge - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 9 Alajuela buena vista lodge - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 9 Alajuela buena vista lodge

Door: Adriaan sr

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Augustus 2016 | Costa Rica, Alajuela

Vanmorgen na het ontbijt zijn we met de hele groep (24) naar de waterval gelopen. Ruime anderhalf uur heen met meerdere stops voor apen, vogels, vlinders en andere dieren. Best wel erg zweten voor de meesten van ons ivm dat het pad regelmatig redelijk steil omhoog ging maar ook naar beneden. De waterval was best indrukwekkend. Ook leuk was de hangbrug die we even gedaan hebben. De aapjes die over ons hoofd van de ene boom naar de andere slingerden was super. In iets meer dan 30min. teruggelopen.
De lunch was erg lekker met sla, vis, rijst, puree, vlees en soep. Volgorde naar keuze, was een buffet. Om 14.00u met z'n 20en in de aanhanger achter de trekker naar de spa. Wel een soort tribune aanhanger, gelukkig geen veekar. Eerst in de sauna voor het reinigen van de porien, dan helemaal met hete korrelige modder insmeren, op laten drogen, afspoelen onder de koude douche en dan verschillende (zwem-)baden in. Met verschillende warme temperaturen midden in het oerwoud tussen de apen en de tokkelaars. Met de trekker om 17u terug, ff omkleden en dan naar de sunsetbar. Het leek wel op afrika, de verre gezichten op heuvels en een baai in de pacific, en dan de mooie brandende kleuren! Straks diner en op tijd naar bed.

• 03 Augustus 2016 - 10:32

Vonnie:

Wow wat bijzonder sauna tussen de aapjes!!

• 03 Augustus 2016 - 10:38

Anneke:

Wat een leuke tripjes maken jullie en veel belevenissen. Het is goed dat je een reisverslag maakt, dan kun je het later nog eens na lezen. Wij hebben weer genoten. Het is hier echt pet weer, veel kiezer regen en de zon zien we niet. Genieten maar veel !!! Xxx