Bocas del torro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Bocas del torro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Bocas del torro

Door: Adriaan jr.

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2016 | Panama, Bocas del Toro

Vanochtend om 4 uur opgestaan om een binnenlandse vlucht te maken van de stad naar een (klein) eiland. Tijdsverschil werkte in ons voordeel om vroeg op te staan!! Bovendien hadden we toen we aankwamen de hele dag nog voor ons. Eerst vanaf het vliegveld naar het hotel gelopen om de koffers op te bergen, toen ontbeten en daarna met zn allen op een catamaran naar een plek waar dolfijnen zwemmen. Dolfijnen gespot, helaas niet van die meezwem-dolfijnen... Daar was ook een koraalrifje waar we gingen snorkelen, erg mooi, veel verschillende planten, vissen en koraal. Er kwam ook nog een semi-zwerver langs in een oud roeibootje, gemaakt van een boomstam die ons kokosnoten verkocht. De meneer van de boot had broodjes ingekocht en maakte die voor iedereen met kaas, ham, tomaat, sla, mayo en turkey, helemaal top!
Terugvarend richting het dorp ging het heel hard regenen en de boot was niet groot genoeg om iedereen binnen te hebben zitten. Dus een aantal kletsnat. Gelukkig duurde dat maar een kwartier em gingen we door de aantrekkende wind wel harder. Naderhand op nog een plek gestopt voor de vele visjes die er waren, nadat hij ananas in het waterhad gegooid. Weer erg mooi. Terug bij het hotel kamers toebedeeld gekregen en eindelijk al het zout afgespoeld+aftersun opgedaan.
Wel veel tijd als je zo vroeg op staat maar ook wel vermoeiend! Morgen gelukkig uitslapen en rustdag.

• 27 Juli 2016 - 09:08

Anneke:

Vroeg opstaan heeft veel voordeel. Je hebt dan ook wel een hele mooie tocht gehad en veel gezien..erg leuk te horen dat iedereen er van geniet. Een fijne dag.

• 27 Juli 2016 - 10:39

GJ:

Vorig jaar was er dat Nederlandse TV programma "The Island" Dat was opgenomen op een eilandje bij Panama. Dat programma vond ik geweldig en heb ik helemaal bekeken. Dus ik kan me een beetje voorstellen hoe jullie eiland was. PS Is er ook ergens een foto verslag van jullie trip te zien ?? Grtz van GJ

• 27 Juli 2016 - 11:42

Anneke:

De foto's die je waarschijnlijk hebt gemaakt op deze tocht miste ik ook !!! Xxx

• 27 Juli 2016 - 19:49

Jacqyeline Noorlander: