Dag 17 Boquete - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 17 Boquete - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 17 Boquete

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2016 | Costa Rica, Dominical

Gister is A naar de kapper geweest, ik zat al een tijdje te zeuren dat z'n matje er af moest. De kapper begreep geloof ik niet dat we de coupe van George Clooney wilden, hij dacht dat A George Clooney was. Maar in minder dan 15 minuten heeft A een lekker kort koppie en dat voor maar $3!
Na een heerlijk ontbijt, voor het eerst met verse jus, kwam de bus ons om 8.30 halen. Met 14 man reden we bijna 1,5u terug richting de grens met Costa Rica. Daar lagen de 5 rubberboten al klaar in de Rio Chiriqui Viejo. Korte instructie, helm op, zwemvest aan en gaan. Gelukkig was de temperatuur hier heerlijk want we gingen met vest aan weg uit Boquete. Al snel raakte A2 overboord bij de versnelling en tijdens de 15 km lange tocht zijn we allemaal wel een keer overboord gegaan. Onze bestuurder José deed het erom. Halverwege kregen we een lunchbuffet op een omgekeerde boot wat de boys ff met bruin brood, tonijn, ham, kaas, sla tomaat, komkommer, ui , mayo etc: zo lekker hadden we niet eerder geluncht! Laatste stuk begon de vermoeidheid toe te slaan, ook wat blauwe plekken en blaren erbij. Maar ongelofelijk leuk en helemaal niet makkelijk, volgens de norm hier klasse 3, nou vlg onze/franse norm echt 4! Straks lekker eten en op tijd naar bed voor ons. De oudsten van de kids verlengen hun avond al een paar dagen, Eva gaat hier als laatste naar bed, maar is wel aan de ORS.

• 11 Augustus 2016 - 13:14

Anneke:

Jullie hebben zeker allemaal jullie haar laten knippen. A je ziet er prima uit. Wat een geweldige tocht, zeker spannend. Vermoeiend is het zeker, echte doorzetters. Extra genoten van de heerlijke lunch. Een plezierige dag vandaag. Geniet er nog even van.

• 11 Augustus 2016 - 23:10

Vonnie:

Wat een heerlijke stoere tocht!! Leuk hoor al die verhalen.
    Kus vonnie

• 11 Augustus 2016 - 23:11

Vonnie:

Wat een heerlijke stoere tocht!! Leuk hoor al die verhalen.