Dag 3 Bocas del Toro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Dag 3 Bocas del Toro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Dag 3 Bocas del Toro

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2016 | Panama, Bocas del Toro

Vannacht heeft t gegoten, maar desondanks hebben we tot een uur of 8 geslapen. De regen werd minder dus zijn we de deur uit gegaan voor een ontbijtje. Verwacht je toch enorm fruitassortiment, maar watermeloen, papaya en ananas is alles wat er is. Prijsniveau is trouwens hoger dan in NL, en we betalen alles in am.$ die ook uit de pinautomaat komen. Met een busje vanaf het plein zijn we naar boca del drago gegaan, dat is de andere kant van het eiland, ongeveer 40 min over een te renoveren asfaltweg. Daar koffie gedronken en een half uur gelopen naar wit strand met zeesterren in het water. Kids gesnorkeld maar ze hebben niet meer gezien dan een grote rog. Lunch was erg simpel maar lekker, langoustine, roodbaars en garnalen met rijst. Donkeren wolken waren op komst dus hebben we busje terug genomen en ff gedoucht. De hoge temperatuur en vochtigheid is erg vermoeiend maar vandaag was wel erg veel chill-tijd. We houden wel van een vol programma

• 28 Juli 2016 - 15:06

Anneke:

Een rustdag is ook heel plezierig. Wij hebben zojuist ook een fikse bui gehad (was helemaal nat). Nu schijnt de zon alweer. Hier ook vochtig en warm (22gr) nog goed uit te houden. Jullie zo naar de bananen !!