20-8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu 20-8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

20-8

Door: peltgoesUSA

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

20-8-11, zaterdag
Nog een dag en dan is mama en oma Snoek jarig. Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen je een mooie dag vanuit een zonnig USA.

Via Page Springs reden we vanmorgen plotseling door de Vineyards, de eerste die we hier zien. Geeft toch een beetje Zuid Frankrijk gevoel, samen met de luxere beschaving hier. Het was nog pas 8 uur dus een beetje vroeg voor de proeverij. Via Flagstaff waar we boodschappen hebben gedaan naar de Grand Canyon. Weer wegen van giga veel miles rechtdoor, dat je steeds denkt, nu zijn we er, maar nee, weer een eindeloze rechte weg voor ons. Uiteindelijk in het National Park zijn we eerst de touristische route gaan doen, maar het fantastische uitzichtpunt gaf 5x weinig bekoring: te veel rotsen, warm (27g), net voor lunchtijd. De camping geen wifi is ook ff wennen, A2 zei dat hij niet van natuurcampings houdt. Vanmiddag hebben we maar de slome ontdekkingstour gedaan, met de shuttle bus naar de Village en daar een beetje rondgelopen. Leuke caps gekocht en een bijpassend armbandje bij mijn ketting. In het oudste hotel uit 1905 een drankje gedaan en met de bus terug naar de camping. BBQ aangestoken en garnalen-coquilles stokjes, worstjes en dikke beef geroosterd, met een sperziebonensalade en mais (met nieuwe prikkertjes op aanraden van O) zijn we weer voldaan. De temperatuur is als een avond van warme dag in NL, straks koelt t lekker af! Koffie met marshmellows en een mini muffin, morgen klaar voor de afdaling, die doen we voor oma! Nu naar de laundry 0,8mile verderop, want daar is wifi.
Morgen nog een dag natuurcamping, dus geen wifi, sorry Oma.

• 22 Augustus 2011 - 08:03

Wat Een Prachtige Fo:

Wat een prachtige foto van jou Eva.! Maar ik heb het idee dat jullie al zoveel canyons gezien hebben dat dit er een te veel is> Gek idee dat het nog twaalf dagen duurt voor jullie weer thuis zijn. Het voelt al als op de terugweg. Vaak heb ik gezellige babbels met Oma Snoek, soms tref ik opa. Ook leuk. Hebben we het over hoe we jullie missen....Ha ,ha !Tot spoedig, Oma.