Vrijdag 2-9-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Vrijdag 2-9-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2-9-11

Door: peltgoesUSA

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zojuist uitgecheckt, zelfs zonder extra koffer hebben we alles erin gekregen, alleen de reisboeken zijn in de camper achtergebleven. We zitten nu bij de MacDonalds, in eerste plaats voor Wifi, dat was alleen betaald in het hotel. We hebben nu het gevoel weer in contact te staan met jullie en missen het skypen. In de 2e plaats zitten we hier om te ontbijten en in de 3e plaats om mijn mobiel te zoeken, dat kan A2 via een tracer, maar alleen als de mobiel verbinding met internet heeft en dat is niet het geval. Gister hebben E en O in het restaurant er mee gespeeld, E is ervan oveertuigd dat de telefoon in haar zak zat, maar hij is weg. Wordt vervolgd, we hebben nog even om te zoeken, we hoeven pas over 2,5 uur in te checken.

  • 02 September 2011 - 17:20

    A.Snoek. :

    Al 3 dagen kijk ik iedere keer op mijn pc of er nog een verslag komt. Gelukkig zijn ze nu net binnen gekomen en was het weer even genieten. Dit is wel een hele bijzondere vakantie voor jullie geweest. Konstant op elkaars lip zitten en alles van elkaar zien. Het heeft ook wel voordelen. Je leert elkaar nog beter kennen. Iedereen zal ook wel weer blij zijn om thuis te zijn. Vergeet niet a.s. maandag naar school te gaan. Vandaag hier mooi weer 23 gr en zon. Morgen nog een mooie dag en daarna zegt men is het knudde regen en lagere temp. Een goede reis en slaap maar lekker in de plane. liefs mama

  • 02 September 2011 - 20:11

    Oma.:

    Goed verhaal van Oma Snoek. Kan alleen een volledig anderverhaal bij. Vanmorgrn dus vroeg opgestaan want ik wilde om 9 uur op Schiphol zijn om jullie te verwelkomen. Ik was keurig op tijd, maar het vliegtuig was een half uur te vroeg. Al na een kwartiertje kwamen de erste passagiers. Alleen handbagage uiteraard. Eindelijk kwamen dan de groet trolleys met bagage door. Maar geen famile Pelt. Zou er bagage zoek zijn? De mensen naast mij kreeg zo succesievelijk hun kinderen, kleinkinderen , familie. Intussen was ook het vliegtuig uit s.Fransisco gearriveerd. Ik eens een smsje gestuurd, eens met Eva gebeld, niks ,nop. Mensen links en rechts bemoeiden zich er mee. Tot een slimme mevrouw zei: heeft U wel de goede dag. Nou dat hadden jullie dus allang begrepen. Het stond verkeerd in mijn agenda!!! En Morgen ben ik er dus helaas niet, omdat ik met mijn studiemaatjes weg ben en ik moet rijden.... Vanmiddag heb ik met prachtig weer met Paulien op de Loosdrechtse plassen gezeild. Ik had niet gedacht dat dat er nog in zat. Veel liefs voor jullie allemaal en tot spoedig.J.

  • 09 September 2011 - 10:00

    D:

    stom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een verre reis met Jan Doets

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2016

Dag 18 Panama City

10 Augustus 2016

Dag 17 Boquete

09 Augustus 2016

Dag 16 Boquete

08 Augustus 2016

Dag 15 Dominical

07 Augustus 2016

Dag 14 Dominical
Familie

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 105293

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 04 December 2010

Een verre reis met Jan Doets

Landen bezocht: