Zondag 22-8-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Zondag 22-8-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Zondag 22-8-11

Door: peltgoesUSA

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren na de lunch zijn we met de camper net buiten Grand Canyon Park naar de Imax bioscoop gegaan. Daar draaide dezelfde film als die A 25 jaar terug had gezien over de historie en de ontdekkingen van de Grand Canyon: wat een kaskraker! E bewaakte de camper en intussen ging het regenen, helemaal goed gepland. We hebben in de camper gekookt, pasta met ratatouille en gehakt, en een appeltaart uit de oven met ijs toe. We konden buiten eten, heerlijk in die temperatuur. Na het lozen van de diverse tanken waren we zo dicht bij de douches dat we ook dat nog maar even hebben gedaan. Om 8 uur reden we richting zuiden, waar we via een stuk snelweg de route 66 een stuk hebben genomen, wat een nostalgie. Oude wrakken bij huizen, restanten benzinestations en nieuwe rariteiten verzamelingen bij de coffeeshops. We hadden het plan om in Peach Springs te stoppen, maar dat was zo in de dessert, en het was nog vroeg dat we maar doorgereden zijn naar Lake Havasu. De camping is groot, 500 plekken waarvan de meeste een vaste plek zijn, met grote speedboot. We staan dus op het asfalt, zonder schaduw en toen we aankwamen om 2u was het 42 g, 2 u later nog heter, 43,3g! Da 's ff wat anders dan met 2 dekens slapen! Er zijn 2 zwembaden en bijna geen gasten behalve 2 duitse families (die zijn net zo gek als wij om met deze hitte hier te zijn). We hebben 3 wassen gedaan, en A heeft een nieuwe afvoerbuis camper gekocht die we onderweg zijn verloren. We doen t prettig slow, we moeten wel, koken in camper met airco continue aan. We hebben net nog gezwommen, nu 21.30u en het is nog steeds 40g. Dat wordt een kort verblijf hier!

• 23 Augustus 2011 - 07:33

Oma.:

Hebben jullie op route 66 dan ook de bijpassende muziek op, of heeft de camper geen muziek? En blijft het zo warm? Wat zullen jullie genieten van de kou en de regen hier. Wij mijn studiemaatjes en ik - zijn ons stevig aan het voorbereiden op het venetie en noord noord italietripje in september. Mooi weer zou leuk zijn....
    Maar eerst verheug ik me op jullie terugkomst....duurt nog even. Hollywood....mmmmmmmm. Liefs,J.

• 23 Augustus 2011 - 07:55

A.Snoek. :

Deze auto past helemaal bij Adriaan. Het is wel erg heet bij jullie. Hopelijk is het droge warmte. Hier warm en vochtig maar geen 42 gr. Denk goed aan de dagen en data. Maandag was het 22 aug.
    Een plezierige reis vandaag naar misschien koelere streken. liefs mama

• 23 Augustus 2011 - 18:45

Vonnie:

Hallo lieve allemaal,
    Wat een heerlijke verhalen weer! Ik ben net weer thuis uit Zeeland. Erg leuk en alle weersomstandigheden gehad in 3 dagen. Erg leuk op de camping in legertent. Kids vonden t ook super. Maar bij thuiskomst bleek er een grote glazen plaat van t balkon bij pat en mij afgebroken en naar beneden gevallen, wat een puinhoop. Maar pat is heel secuur en met engelen geduld de boel aan t ruimen en stofzuigen. Ik ben aan t wassen en strijken en vouwen voor onze holiday. En lijstje maken wat we niet moeten vergeten. Wij hebben er zin in!!!! Tot snel en liefs vonnie en patrick

• 24 Augustus 2011 - 18:45

GJ & Fré!:

(Leuk leuk leuk hoor!! Wij lezen ook nog steeds mee! :-) xxx)

• 24 Augustus 2011 - 19:15

Erick En Renee:

Ja, en wij lezen mee. Zo warm hebben wij het in Canada echt niet gehad. Leuk om te lezen en te zien hoe jullie het daar hebben. Kaartje en sms in goede orde ontvangen. We (Willemien&Renee) hadden een mooie verjaardag op het strand. Nu weer regen en onweer hier, onbestendig weer bij zo'n 19 C. Erick is voor de 1e keer aan het hardlopen met onze nieuwe hond Moris (7 jr oud). Benieuwd wat Dior straks van m vindt!
    Fijne reis nog en we lezen het wel.
    Liefs, E&R