Vrijdag 19-8-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu Vrijdag 19-8-11 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19-8-11

Door: peltgoesUSA

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn weer online! Ondanks alle rust op de natuurcamping missen we het contact met NL te erg. Is Von ook aan het skypen, zijn wij buiten het normaal geworden wifi bereik Ook douchen is wel lekker 's morgens en een opgeladen tandenborstel ook trouwens. Op de camping veel eekhoorns en Bluegees (?), vogels met zwarte kuif en van middel af kobaltblauw, ze plagen elkaar. P en O missen Dior erg, maar hebben op de camping een leuke Lhasa Apso gevonden, O aait en P kletst in het engels! We zijn eerst het National Park ingereden, langs een van de vulkaankraters van pas 1000j oud en langs de lava stromen. Veel zwarte stenen vooral, met hier en daar wat groen.
Toen een halfuurtje naar Flagstaff, de Mall in. Eerst allemaal naar de wc en om 10.30u zaten we aan de pizza voor het ontbyt, we passen ons al prima aan (weer uur tijdsverschil helpt). Ik nu ook Vans en een giga hip jurkje (foto) . A nog een Vans jeans en E heeft de Hollister winkel geplunderd. Ik hoop zo dat we alles mee terug krijgen! Intussen is A's Iphone gesneuveld, maar in de Mall kon geen winkel hem helpen, en voor een Appstore moeten we naar Phoenix of LA: pech dus. Campings lagen allemaal naast snelweg, dus zijn we doorgereden naar Sedona, en uiteindelijk nog 11 mijl verder. Staan op grote, leuke camping Lo Lo Mai Springs met zwembad en de zo gewilde Wifi! Zelfs onze campeerplek is door wifi-bereik bepaald. Er loopt ook een riviertje langs de camping, maar daar is geen wifi. We hebben lekker gezwommen, nu betrekt t, en eten we maar vroeg ook door het tijdsverschil, allemaal hongerig.

• 20 Augustus 2011 - 07:16

A.Snoek :

Pien en Olly jullie boffen met zo'n leuk hondje op de camping. Spreek je al een beetje engels Pien. Doe je best.
    Wat een mooie jurk heb je gescoord Marjon.
    Camping ziet er goed uit veel bomen en een mooi zwembad.
    Een fijne dag. mama

• 20 Augustus 2011 - 12:57

Jacqueline:

Ja hoor, Ik werd weer eens gewist! Nu allen veel liefs en bedankt voor alle foto's