21-8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu 21-8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Pelt - WaarBenJij.nu

21-8

Door: peltgoesUSA

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hartelijk gefeliciteerd oma!
Wifi was dus niet in de laundry, er stond alleen een computer waar je eerst je creditcard door moest halen, maar dan was niet onze bedoeling. Intussen was ook de accu van het fototoestel leeg, en de balie medewerker mocht deze niet opladen. Uiteindelijk hebben we de generator een klein uurtje aangezet en meteen de airco. Vanmorgen hebben we de shuttlebus om 8 uur genomen, de kids erg verbaasd dat het nog zo vroeg was. We zijn naar South Kaibab trailhead gegaan en vanaf daar 2,4km naar beneden gelopen naar Cedar Ridge, dat ging als een tierelier. Het was een mooi uitzicht op de rotsen. De Colorado is blijkbaar zo smal, weinig water dat je die niet ziet. Dezelfde weg omhoog was een stuk heftiger, waar eerst de kids nog praatjes hadden en elkaar zaten te pesten, was het nu rustig, op af en toe een beetje geklaag na. De bus kwam er net aan, A moest nog ff rennen. We zijn terug naar de camping gaan waar we eerst een half uur moesten wachten voordat de douches schoongemaakt waren, en dan nog $2 betalen, maar ze waren wel lekker warm en wat voelt een fris gewassen hoofd weer lekker aan. Daarna zijn we voor de zoveelste keer weer naar de bushalte gelopen, dat is bij het begin van de camping maar die is giga groot en diep en wij zitten op de laatste lus. Nu aan de lunch in Hotel El Tovar, uit 1905, met hotdog, soep, friet, tonijn, kip en varkensfilet. De toetjes moeten we nog bestellen, maar daar verheugen we ons op!

• 22 Augustus 2011 - 07:36

A.Snoek :

Wat zullen de kids een goede conditie hebben gekregen van alle wandelingen. Het is best zwaar naar boven lopen. Dan even in de schaduw zitten met een drankje, Heerlijk. De foto's zijn ook heel leuk. Goede fotograven. Liefs A en O en een fijne dag.

• 22 Augustus 2011 - 07:52

Jacqueline:

Vanmorgen ineens twee mailtjes, vannacht-na een partij bij de overburen-nog niks.
    De grand canyon, eens mijn grote wens. Wel met afdalen, zoals julli deden. Maar dat is nu blijkbaar net zo afgekloven als de Eiffeltoren. Blijft mooi, maar alleen als je een eigen prestatie toevoegt. Zagen jullie ooit selma en louise? Een film waarbij twee meiden in een auto over de G.C. vlogen. Nee ze overleefden het niet!!
    Jullie foto's vind ik wel heel cool.
    En A2 en Ollie hebben een bolle toet gekregen! Ik verlang naar jullie, Liefs, oma.

• 22 Augustus 2011 - 07:54

A.Snoek. :

Let op wie weet kom je in Martha"s Vineyard Barack Obama nog tegen . Hij is daar met vakantie lees ik net in de krant. Altijd leuk om een bekende tegen te komen. Kijk goed uit. Liefs mama

• 22 Augustus 2011 - 08:06

Jacqueline: